Sledujte nás

Design a optimalizace eshopu a procesů. Support.

nikdo není tak bohatý, aby mohl plýtvat časem svým nebo zaměstnanců.

Chateau Mcely je známým luxusním hotelem ve středních Čechách. Kromě ubytování nabízí také své produkty. Jde o kvalitní prémiovou kosmetiku. Problémů, které hotel řeší je několik.

Design eshopu. Neodpovídá designem stránkám hotelu. Nezdá se to být problém, ale je. Zákazník zvyklý na určitou kvalitu designu může být zaskočen. V tomto případě negativně. Zpracování eshopu je kvalitou níže. Zakázku obdržela externí firma, která neodvedla dobrou práci. Současně je komplikované domluvit se na jakýchkoli změnách. Vše trvá dlouho. Eshop tak nedosahuje potenciálu produktů. Fotografie produktů jsou kvalitní. Nicméně zobrazování velmi špatné.

Zákazník se v eshopu těžko orientuje. V eshopu se těžko orientuje. Kvalita provedení kulhá za kvalitou výrobků. To může vést k menší ochotě zákazníků platit za prémiové produkty. Produkty nejsou vhodně strukturované. Řazení a zobrazování je nahodilé. 

Eshop je dalším samostatným vnitrofiremním systémem. Eshop není přímo napojen na další systémy – účetní, skladové zásoby. Smlouva s externím dodavatelem nezaručuje kvalitní podporu. Neexistuje administrativní rozhraní. Ani jednoduché úkony nelze udělat bez dodavatele. Informace je nutné dalším systému předávat ručně. Tj. s vyšší šancí na chybu. A současně zvýšenou administrativní náročností.

V současné chvíli neexistuje klientská zóna. Není tak možné oslovovat zákazníky individuálně. Cílem měl být také loyalty program s bonusy pro stálé zákazníky.

kategorie

Redesign

Tvorba eshopu

UI / UX

Optimalizace procesů

Propojení systémů

Automatizace

Neváhejte, nasdílejte
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

"předáním domluvených služeb pro nás vše nekončí.
součástí balíčku je také následný support dle vašich potřeb a požadavků."

řešení jednotlivých problémů

Design. Při návrhu eshopu jsme vyšli z kvalitní grafiky stránek. Využili jsme stejné grafické prvky. Využili placenou verzi fontu. Ta je využita na stránkách hotelu a udává směr celému designu. To je ukázáno i na porovnání grafiky produktů. Vlevo je původní verze položky v eshopu. V původní verzi má několik problémů, které jsou řešeny.

Kvalita fotografie. Obrázek produktu byl zobrazován v nízkém rozlišení. Působí rozmazaně. Stáhli jsem zdrojový soubor a využili ho. Vyčistili ho a mírně upravili světla a stíny. Přidali jsme odraz. Ten pocitově zvýší kvalitu výrobku. Využili jsme písmo Chateau Mcely. Propojili jsme tak obě části byznysu. Design produktu jsme udělali kompaktnější a přidali možnost přidat do košíku. Při najetí na obrázek produktu se zobrazí druhý náhled. Z výzkumů společnosti Notino vyplývá, že taková úprava zvýší tržby až o 20 procent.

Cílem redesignu byla nejen lepší grafická podoba. Druhým záměrem byla přehlednost. Výsledný eshop jsme navrhli tak, aby se zákazník dostal kam potřebuje bez složitého hledání. Mnohdy i klikání. V původní verzi zákazník musel např. najet na produkt, aby se zobrazilo tlačítko košíku.

Navrhli jsme strukturu kategorií a jejich zobrazování. Zákazník tak vždy ví, kde je. Jednoduše se dostane po celé nabídce. Ta je srozumitelná. Současně jsme přidali možnosti pro zobrazování podobných nebo doporučených produktů. To přímo na stránce eshopu. Dále pak také na pokladně.

product redesign comparison hand balm cream

podceňujete kvalitu fotografií na vašem webu? odrazujete své zákazníky.

Nové webové stránky nebo eshop jsou velkou investicí. Tu do značné míry znehodnotí nekvalitní fotografie. 

Vyplatí se investovat do profesionálního fotografa. Také byste si nekoupili šaty vyfocené na špinavé zemi.

Web je Váš první a mnohdy jediný kontakt se zákazníkem. Stejně jako jinde platí základní pravidlo. První pohled 

je nejdůležitější. Podle něj Vás zákazník hodnotí. Hodnotí kvalitu produktů a služeb.

U Chateau Mcely byly fotografie kvalitní. Nicméně tvůrci eshopu nevyužili potenciál. Zobrazovali v nižším rozlišení. 

U dražších produktů může dojít k jejich degradaci. To má vliv na prodeje.

jsou jednoduché věci složité a zabírají zbytečný čas? propojení systémů helios, Vento, Hoteltime s eshopem.

Někde jednoduše růst firmy neumožní optimalizaci procesů. Excelové tabulky bobtnají. V procesech se vyzná málokdo. Každá činnost je časově náročná. Je Vám to povědomé? Dá se to vyřešit.

Pro Chateau Mcely jsme navrhli propojení systémů. Eshop automaticky předává informace účetnímu systému. Dárkové vouchery jsou generovány automaticky. Systémy komunikují bez nutnosti ručního přepisu. Dojde k eliminaci chyb a snížení časové náročnosti.

Administrace eshopu. Navrženo administrační rozhraní. Zahrnuje vyškolení pracovníků. Jednoduché úkony a změny lze provádět kdykoli bez účasti programátorů. Vše připraveno na zadávání slevových akcí. Tvorbu slevových voucherů.

Navrženo byla také klientská zóna. Hotel tak získá možnost komunikovat se zákazníky eshopu. Individulazovat nabídky i přístup jako v případě hotelu. Součástí je Loyalty program. 

 

 

White logo OF on transparent background

Pomáháme start-upům i zaběhlým firmám překonat nejistotu při tvorbě a sjednocení vizuální komunikace a s optimalizací firemních procesů s využitím designu a IT technologií.

Pomáháme tvořit silné efektivně fungující značky atraktivní pro klienty, značky udávající směr.