Projekt Purple Bison je vymyšlený. Jeho hlavní cílem bylo několik věcí. Především důraz na jednotnou prezentaci značky. Ať už jde o Facebook, venkovní vzhled, plakát nebo jídelní lístek. Brand (značka) není to, co o značce říkáte vy. Brand je to, co o ní říkají lidé. Jednotná prezentace příspívá ke zvýšení zájmu až o 30 procent.
Logo je opravdu jen začátek procesu. Zvlášť, pokud jste restaurace. Mít fajn logo je.. fajn. Ale pokud v restauraci bude vybavení z dob socializmu. Budete špatně vařit? Pak je čas říct sbohem rozkvětu restaurace.
Čím více je vidět „dovnitř do kuchyně“, což je v tomhle případě doslovné. Tím více věcí připadá v úvahu. Restauraci si vybíráte už podle venkovního vzhledu. Pokud tak nemáte fantastické doporučení, do restaurace na benzince asi nezajdete.
Chcete ale víc, než jen přilákat klienta. Chcete, aby se vracel. Základním předpokladem je v tomto případě dobrá kuchyň a skělý servis. Dalším předpokladem je, aby se u Vás cítil návštěvník dobře. I do interiérového designu už může a měla by vstupovat ruka designéra. A pokud nevstupuje, měl by dobrý designér vycházet při tvorbě loga i z podoby restaurace. Zobecněně – pro vesnické potraviny nenavrhujete logo patřící spíš do Pařížské.
Vaše prezentace by měla být následně konzistentní napříč celým marketingovým spektrem. Každý nesoulad totiž vyvolává drobné pochybnosti. Webové stránky, prezentace na sociálních sítích, podoba interiéru, letáky, vizitky, nebo billboardy. Vše by mělo být jednotné. To je důležité i pro zapamatovatelnost pokud stavíte na dlouhodobé propagaci. Ve zkratce, je-li jeden leták ilustrace od jednoho grafika, druhý od dobrého známého a třetí si děláte sami? Z dlouhodobého hlediska (pokud to není promyšlené) si Vás klient jednoduše nezapamatuje.
K vytvoření loga jsme našli inspiraci u Goerge Bokhua. Jeho práci, nebo minimálně instagram dopručujeme sledovat. Odkaz najdete na konci článku. Čtvrt milionu sledujících kvalitu potvrdí. Původně Gruzínec žije dnes v New Yorku. Pracoval pro giganty jako Disney nebo NFL. Hlavní důraz klade na jednoduchost.
Jeho postup spočívá v postupném zjednodušování. Následuje konečná korekce v grafickém programu. Výsledkem je vlastně jednoduchý design. Ale v jednoduchosti je síla. To bylo i naším cílem u bizona. Nakonec přidáváme slíbený odkaz na jeho instagam: @georgebokhua
Pomáháme start-upům i zaběhlým firmám překonat nejistotu při tvorbě a sjednocení vizuální komunikace a s optimalizací firemních procesů s využitím designu a IT technologií.
Pomáháme tvořit silné efektivně fungující značky atraktivní pro klienty, značky udávající směr.